المسرح التركي و الاستمارة لا تزال في جيبي

انا لو قاطعت الانتخابات الرئاسية لن اقاطعها بسبب انها مسرحية
و لو  اعطيت صوتي لحمدين ليس لانني اقتنعت بجدية الانتخابات .. ابدا
انا لو شاركت سأشارك و انا عارف انها مسرحية لكن المخرج عمل لي فيها دور
و لو قاطعت ساقاطع لاني عارف ان ليس لي في المسرحية دور
من النهاية المسرحية لو تركي سأشارك في انتخاب المهرج حمدين و معايا استمارة تمرد "الاستمارة لا تزال في جيبي" و التاريخ يعيد نفسه بقى و كده يعني "رئيس الاركان يهني ابو نسب بالفوز و بعدين تفرق على نص نمرة و حمدين يحلف في الميدان و الوعود تبقى فشنك و الفدان يروح في الوبا و الناصريين يبرروا و الربعاويين يحرقوا مقراتهم و 30/7 و انزل يا صبحي - ثورة دي و لا انقلاب - فض اعتصام الحسين في يوم عاشوراء "

لكن لو المسرحية باكستاني مدية على كوري و السيسي يكتسح يبقى يفتح الله

انا سامع سؤال ذكي من الاخ اللي هناك ايوة انت ايوة
بيقول هتعرف منين ان كانت المسرحية تركي و لا كوري من قبل ما تشارك ؟
يا سيدي قبل الانتخابات بيومين اركب اي سيارة 14 راكب و المحلل السياسي الرسمي سيقول كل حاجة "و كل شئ ينكشف و يبان"

تعليقات

التسميات

عرض المزيد