كلمات اوبريت الشد العضلى سيد ابو حفيظة 2014 كاملة


اقبال مفيش اقبال واهى بهوئت مننا
اصواتنا فى السنغال ضعف اللى كانت عندنا

جايز يومين اتنين مايكفوناش كلنا
قاموا زودوا كمان يوم فعملنا مش من هنا
دة لاننا كان عندنا شد فى رجلنا كلنا 
كلنا

جة يوم الاربع بالليل قولت انا هانزل 
مرتاح
مالقيتش غيرى انا فى البيت ومكانش معايا 
مفتاح
قولتلك انا اعدى عليك بس اتصرف فى كوريك
الاربع عجلات نايمين وانت شايفهم بعنيك

جايز يومين اتنين مايكفوناش كلنا
قاموا زودوا كمان يوم فعملنا مش من هنا
دة لاننا كان عندنا شد فى رجلنا كلنا 
كلنا

وانا ابويا كان قاعد جوة
وماسكلى حزام فى ايدية
وحابسنى معاة بالقوة والشر باين فى عنية
هاركب توكتوك واتمرمط مش طالبة الجو خنيق
مش هانزل بقى واتشحطط انا مش مندوب 
تسويق

جايز يومين اتنين مايكفوناش كلنا
قاموا زودوا كمان يوم فعملنا مش من هنا
دة لاننا كان عندنا شد فى رجلنا كلنا 
كلنا

عدد اللى قاطع فى اللمون اشمعنى انا اللى
انتخب
لو داخل انا سحب بكبون كان يبقى ازحم 
من كدة
حتى الحبر الفوسفورى مبقاش يطلع من الايد
وانا لازم اشيلة ضرورى علشان خارجة مع 
وليد

جايز يومين اتنين مايكفوناش كلنا
قاموا زودوا كمان يوم فعملنا مش من هنا
دة لاننا كان عندنا شد فى رجلنا كلنا 
كلنا
يسخر فى الاغنية من قلة الاقبال فى 
الانتخابات المصرية
كلمات اغنية الشد العضلى سيد ابو حفيظة
اقبال مفيش اقبال واهى بهوئت مننا
اصواتنا فى السنغال ضعف اللى كانت عندنا

جايز يومين اتنين مايكفوناش كلنا
قاموا زودوا كمان يوم فعملنا مش من هنا
دة لاننا كان عندنا شد فى رجلنا كلنا 
كلنا

جة يوم الاربع بالليل قولت انا هانزل 
مرتاح
مالقيتش غيرى انا فى البيت ومكانش معايا 
مفتاح
قولتلك انا اعدى عليك بس اتصرف فى كوريك
الاربع عجلات نايمين وانت شايفهم بعنيك

جايز يومين اتنين مايكفوناش كلنا
قاموا زودوا كمان يوم فعملنا مش من هنا
دة لاننا كان عندنا شد فى رجلنا كلنا 
كلنا

وانا ابويا كان قاعد جوة
وماسكلى حزام فى ايدية
وحابسنى معاة بالقوة والشر باين فى عنية
هاركب توكتوك واتمرمط مش طالبة الجو خنيق
مش هانزل بقى واتشحطط انا مش مندوب 
تسويق

جايز يومين اتنين مايكفوناش كلنا
قاموا زودوا كمان يوم فعملنا مش من هنا
دة لاننا كان عندنا شد فى رجلنا كلنا 
كلنا

عدد اللى قاطع فى اللمون اشمعنى انا اللى
انتخب
لو داخل انا سحب بكبون كان يبقى ازحم 
من كدة
حتى الحبر الفوسفورى مبقاش يطلع من الايد
وانا لازم اشيلة ضرورى علشان خارجة مع 
وليد

جايز يومين اتنين مايكفوناش كلنا
قاموا زودوا كمان يوم فعملنا مش من هنا
دة لاننا كان عندنا شد فى رجلنا كلنا 
كلنا

تعليقات

التسميات

عرض المزيد